Maksājumu karšu pieņemšana
Publicēts: 09.01.2009   |   Atjaunots: 07.09.2017

 

 

Maksājumu karšu pieņemšanas pakalpojums paredzēts, lai nodrošinātu Valsts kases klientu (izņemot zvērinātu tiesu izpildītāju, komersantu, biedrību un nodibinājumu) pakalpojumu saņēmējam iespēju par sniegto pakalpojumu norēķināties ar VISA Electron, MasterCard, Maestro vai American Express maksājumu kartēm maksājumu karšu pieņemšanas terminālī vai citā alternatīvā sistēmā.

Maksājumu karšu pieņemšanas pakalpojumu Valsts kase nodrošina saskaņā ar starp Valsts kasi un maksājumu pakalpojumu sniedzējiem noslēgtajos līgumos par POS termināļu patapinājuma nodrošināšanu un MasterCard un VISA sistēmas maksājumu karšu pieņemšanu un ar šīm kartēm veikto darījumu apmaksu un par American Express maksājumu karšu pieņemšanu un ar šīm kartēm veikto darījumu apmaksu noteikto kārtību.

Informējam, ka tā kā ar 2017.gada 31.decembri beidzas ar AS „SEB banka” un AS „Citadele banka” noslēgto līgumu termiņi Valsts kase atklāta konkursa rezultātā ir izvēlējusies sadarbības partneri, kas nākamajā pakalpojuma sniegšanas periodā (01.01.2018. – 31.12.2022.) nodrošinās POS termināļu patapinājuma un MasterCard un VISA sistēmas maksājumu karšu pieņemšanas pakalpojuma sniegšanu. 2017.gada 22.maijā Valsts kase ir noslēgusi līgumu ar AS “Citadele banka ”par POS termināļu patapinājuma nodrošināšanu un MasterCard un VISA sistēmas maksājumu karšu pieņemšanu un ar šīm kartēm veikto darījumu apmaksu. Savukārt American Express maksājumu karšu pieņemšanu ar 2018.gada 1.janvāri tiks pārtraukta.

Maksājumu pakalpojumu sniedzēju noteikto komisijas maksu par maksājumu karšu pieņemšanu sedz Valsts kase no valsts budžeta līdzekļiem par klientiem, kas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iekasē maksājumus, kas ieskaitāmi valsts budžetā.

Maksājumu pakalpojumu sniedzēju noteikto komisijas maksu par maksājumu karšu pieņemšanu sedz klients, ja tas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā iekasē maksājumus, kas nav ieskaitāmi valsts budžetā. Šādā gadījumā ar Valsts kasi jāslēdz papildu vienošanās par Maksājuma karšu pieņemšanas pakalpojuma lietošanu. Par papildu vienošanos un pakalpojuma lietošanas nosacījumiem lūdzam sazināties ar Valsts kases Klientu apkalpošanas daļas darbiniekiem

Kā saņemt Maksājumu karšu pieņemšanas pakalpojumu?

Kādas ir POS termināļa darba vietas sagatavošanas prasības?

 

Ar AS „SEB banka” noslēgtais Līgums par POS termināļu patapinājuma nodrošināšanu un MasterCard un VISA sistēmas maksājumu karšu pieņemšanu un ar šīm kartēm veikto darījumu apmaksu 

Līguma par American Express maksājumu karšu pieņemšanu un ar šīm kartēm veikto darījumu apmaksu noteikto kārtību izraksts

Ar AS „Citadele banka” noslēgtais Līgums par POS termināļu patapinājuma nodrošināšanu un MasterCard un VISA sistēmas maksājumu karšu pieņemšanu un ar šīm kartēm veikto darījumu apmaksu 

 

Detalizētu informāciju par pakalpojuma saņemšanas kārtību var saņemt, sūtot jautājumus uz e-pasta adresi: POS@kase.gov.lv vai sazinoties ar Valsts kases Klientu apkalpošanas daļas darbiniekiem pa tālr. 67094296, 67094335.

 

 

 

 

 

Kontakti:
Juridiskā adrese un rekvizīti
Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919
E-pasts kase@kase.gov.lv

Reģistrācijas Nr.:90000597275
Banka/Iestāde: Valsts kase
Bankas/Iestādes BIC: TRELLV22


Klientu apkalpošanas centrs

Smilšu ielā 7, Rīgā, LV-1050
Tālr. 67094368
E-pasts ekase@kase.gov.lv
Parakstīšanās uz jaunumiem
 
Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Valsts kasi obligāta.
Copyright © Valsts kase 2007 - 2017