Pārlekt uz galveno saturu

Valsts kase

Informātikas departaments

Izveidots : 27.07.2017. Atjaunots: 20.09.2017.

Informātikas departaments

  •  Informācijas sistēmu administrēšanas daļa 
  •  Infrastruktūras uzturēšanas daļa 
  •  Informācijas tehnoloģiju attīstības daļa

 
Galvenās funkcijas:

  • nodrošina Valsts kases informācijas sistēmu attīstīšanu un izmaiņu vadību, veic prasību specifikāciju sagatavošanu;
  • organizē Valsts kases informācijas sistēmu testēšanu;
  • koordinē un kontrolē IT projektu izpildi atbilstoši budžetam un kvalitātes prasībām;
  • veic informācijas sistēmu un datu bāzu pārvaldības sistēmu administrēšanu un uzturēšanu;
  • veic informācijas sistēmu monitoringu, drošības līdzekļu ieviešanu, informācijas sistēmu atjaunošanas plānu izstrādi;
  • veic informācijas sistēmu lietotāju kontu izveidi, lietotāju kontu un autorizāciju pārvaldību
  • nodrošina informācijas sistēmu dokumentācijas standartu ieviešanu, uzturēšanu un kontroli;
  • atbild par informācijas sistēmu, datu bāzu pārvaldības sistēmu, IT infrastruktūras un programmatūras licencēšanu un veic šo licenču uzskaiti;
  • veic pasākumus nesankcionētas fiziskās vai loģiskās piekļuves novēršanai pie tīkla resursiem, “ugunsmūru” administrēšanu, nepieciešamības gadījumā nodrošina piekļuves auditu;
  • veic tīkla resursu ieviešanu, uzturēšanu un administrēšanu;
  • nodrošina serveru datu rezerves kopēšanu, to pārbaudes atjaunošanu un avārijas atjaunošanu;
  • nodrošina serveros un darbstacijās izvietoto failu aizsardzību pret datorvīrusiem;
  • nodrošina Valsts kases rīcībā esošās datortehnikas un citas biroja tehnikas uzstādīšanu, tehnisko ekspluatāciju un remontu.

Kontakti