Pārlekt uz galveno saturu

Valsts kase

Personāla departaments

Izveidots : 27.07.2017. Atjaunots: 20.09.2017.

Personāla departaments 
 
Galvenās funkcijas:

  •  nodrošina Valsts kasi ar profesionālu personālu, organizējot personāla plānošanu un atlasi;
  •  veicina personāla attīstību un profesionālo izaugsmi, plāno un organizē mācību procesu;
  •  koordinē personāla darba izpildes novērtēšanas procesu, amata aprakstu izstrādi un aktualizēšanu;
  •  noformē ierēdņu un darbinieku valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības un dokumentē dienesta un darba gaitu;
  •  attīsta Valsts kases korporatīvo kultūru, veicinot personāla lojalitāti un iesaistīšanos Valsts kases mērķu sasniegšanā;
  •  konsultē un iepazīstina ar aktualitātēm Valsts kases ierēdņus un darbiniekus personāla vadības un valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību jomā;
  •  sniedz personālvadības uzskaites pakalpojumu Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijai.

Kontakti