Pieteikumi
Pieteikumi - nodrošina iespēju klientiem e-pakalpojumu portālā noteikt un pārvaldīt pilnvarotās personas, noteikt un pārvaldīt e-pakalpojumu lietotājus kā arī pieprasīt un pārvaldīt Valsts kases pakalpojumus.
Pieteikumu ieviešana notiek pakāpeniski un šobrīd tiek nodrošinātas šādas funkcijas:
- no 16.12.2024. - pilnvaroto personu noteikšana un pārvaldība;
- no 02.01.2025. - Budžeta plānošanas un finanšu vadības risinājuma pakalpojuma (Budžets) lietotāju noteikšana un pārvaldība.
Visus Klienta pieteikumus - gan tos, kas jau nodrošināti e-pakalpojumu portāla Pieteikumos, gan tos, kas šobrīd vēl iesniedzami elektroniska dokumenta formātā, paraksta:
- pārstāvēttiesīgā persona, kurai ir noteikta vienpersoniska pārstāvība Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros vai citos publiskajos reģistros. Pārstāvēttiesīgajai personai, kurai Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros vai citos publiskajos reģistros nav noteikta vienpersoniska pārstāvība, Valsts kasē jāiesniedz dokuments (oriģināls vai bāriņtiesas vai notāra apliecināta kopija), kurā noteikta vienpersoniska pārstāvība, sūtot uz Valsts kases e-adreses apakšadresātu KLIENTU APKALPOŠANA.
- pilnvarotā persona, kurai Pieteikumos ir izveidota Pilnvara. Šo pilnvaru veido un paraksta pārstāvēttiesīgā persona.
Instrukcija pilnvarotās personas noteikšanai un pārvaldībai |
-
Pieteikumi ir pieejami tikai iestāžu pārstāvēttiesīgajām vai pilnvarotajām personām;
-
Pieslēgties Pieteikumiem var ar Valsts digitālās attīstības aģentūras nodrošinātā e-pakalpojuma Vienotās pieteikšanās (Latvija.lv) starpniecību, izmantojot eParaksts karte, eID, eParaksts mobile vai banku izsniegtos identifikācijas līdzekļus;
-
Konsultācijas par Pieteikumiem var saņemt, zvanot uz atbalsta servisa tālruni 67094368 vai sūtot e-pastu ekase@kase.gov.lv.